Customer Service Medewerker
Klantcontact en tevredenheid naar hogere niveau tillen met Customer Service Medewerker
Algemeen
WilĀ jijĀ hetĀ visitekaartjeĀ vanĀ jeĀ organisatieĀ zijnĀ doorĀ telefonischeĀ klantcontactenĀ professioneelĀ afĀ teĀ handelen?
De wijze waarop het telefonisch contact met je klant verloopt, bepaalt grotendeels het beeld van een organisatie. Vaak is dit een belangrijk visitekaartje. Wil je weten en leren hoe je professioneel en vriendelijk een telefoongesprek voert met je klanten? Hoe je structuur en duidelijkheid in je telefoongesprek aanbrengt? En hoe je effectief kunt omgaan met klachten en lastige klanten? Dan is de opleiding Customer Service Medewerker klantcontact uitermate geschikt voor jou. De training is erop gericht om telefoongesprekken professioneel en klantgericht af te handelen. Je brengt je klanttevredenheid naar een hoger niveau.Programma
Doelgroep
Deze opleiding is perfect voor accountmanagers en (aankomend) buitendienstmedewerkers die hun persoonlijke vaardigheden willen versterken en de sales performance willen verbeteren. Met deze training boek jij en jouw organisatie meer commerciƫle successen dan ooit tevoren
Deze cursus biedt alles wat je nodig hebt als verkoper, van klantgerichtheid en vraag en luistertechnieken tot het omgaan met weerstand en klachten, en het opstellen van een persoonlijk actieplan.
- Verwachtingen van de klant in relatie tot de telefoonbehandeling
- Vergroten van de klanttevredenheid
- Basistelefoonregels en -etiquette
- Verbale versus non-verbale communicatie
- Structuur in je telefoongesprek
- Effectieve vraag- en luistertechnieken
- Klantgerichtheid als attitude
- Omgaan met verschillende typen klanten
- Omgaan met weerstand en klachten
- Je valkuilen aan de telefoon
- Rollenspellen en oefeningen
- Praktijksituaties en -voorbeelden
Voordelen
-
ProfessioneelĀ klantcontact: Je leert hoe je professioneel en vriendelijk telefoongesprekken voert, wat het imago van je organisatie versterkt. Door het ontwikkelen van deze vaardigheden zorg je ervoor dat elk klantcontact een positief visitekaartje van je organisatie wordt.
-
VerbeterdeĀ klanttevredenheid: Door effectief om te gaan met klachten en lastige klanten, verhoog je de tevredenheid en loyaliteit van je klanten. Het oplossen van klantproblemen op een efficiĆ«nte en empathische manier zorgt ervoor dat klanten zich gehoord en gewaardeerd voelen, wat hun vertrouwen in je organisatie versterkt.
-
DuidelijkeĀ communicatie: Ontwikkel vaardigheden om structuur en duidelijkheid in je telefoongesprekken aan te brengen, waardoor je effectiever communiceert. Dit zorgt voor heldere en doelgerichte gesprekken die misverstanden minimaliseren en de efficiĆ«ntie van klantinteracties verhogen.
Rooster
Deze opleiding wordt volledig aangeboden als e-learning, zodat je flexibel kunt studeren waar en wanneer je maar wilt. Door je aan te melden, krijg je direct toegang tot onze online leeromgeving, waar je alle materialen en resources kunt vinden. Deze omgeving blijft 12 maanden beschikbaar, zodat je ruim de tijd hebt om de cursus op je eigen tempo te voltooien.
- Dag
- Avond
Financieel
€ 349
Gespreid betalen
Neem gerust contact met ons op om mogelijkheden te bespreken
Recencies
Vaak Gestelde vragen
Praktische informatie
- Eerste start datum
- Aantal lessen
- Doorlooptijd
- Aantal studenten
Locaties
Ā© 2024 Move The Crowd. All rights reserved. Ā Ā Privacy Policy Ā Ā Ā Ā Terms of ServiceĀ Ā Ā Ā Cookies Settings